HUJAN DI HATI, BILAKAN BERHENTI...

Friday, December 22, 2006


Salam sayang untuk pengunjung-pengunjung blog ini. Pasti ramai yang rindu kat Amir & Zu atau Ain & Kamil Irsyad. Maafkan saya kerana tidak dapat meletakkan n3 baru atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan. Insyaallah, saya akan letakkan n3 terbaru minggu depan. Jika sempat mungkin lebih awal.

Minggu lepas saya pulang ke Tapah, Perak kerana berlaku perkara yang tidak disangka-sangka. Panggilan dari emak membuatkan saya bergegas pulang. Ini berkaitan dengan anak perempuan kesayangan saya yang dimasukkan ke hospital. Hati ibu mana yang tidak terkejut dan begitu sedih menerima berita tersebut. Semasa ditinggalkan dia sihat walafiat. Kata emak, puteri saya itu rindukan saya... Wa dengar, memang nak menangis...
Tapi alhamdulillah sekarang ini dia sihat, cuma ada rawatan susulan. Nampaknya saya akan berulang alik ke Perak dalam beberapa minggu ini.

Jawapan kepada Tag Board:-

Zue; Amir & Zu akan muncul ikut keadaan. Kerana ramai yang rindu kat mereka, lalu AZ & Zu akan muncul sekali sekali. Itu adalah antara sedutan dalam versi lain.. :p *Zu pun kirim salam dengan Zue, AZ dia senyum saja. Malu nak jawab kot, sbb Zu kat depan dia. Nak jaga hati Zu, he he..
Ain akan muncul nanti. Skrg. ni dia bercuti di Pangkor..
Noname; LADHm, insyaallah dalam perancangan. Jika segalanya ok, akan diwar2kan. Ain akan ada minggu depan.
Mar; Esok kita jumpa ya,,, boleh cerita panjang-panjang. ;)
dad_ija; Nak Zu kahwin dgn. AZ, dengan En. Taufik tak mahu ke? Bila Zu kahwin nanti dia akan hantar kad. Tak kiralah siapa di sebelahnya.. he he..
Emi; AZ nak muncul dengan Zu tapi Zu selalu menolak. Jadi dia orang menyepi dulu. Sabar ya...
Siti Zubaidah; Lagu ini tajuknya A Shoulder To Cry On dari Tommy Page. Minat juga...
*Untuk peminat-peminat lagu ini, saya letakkan liriknya. Memang puitis & meruntun jiwa*

Life is full of lots of up and downs
And the distance feels further
When you're headed for the ground
And there is nothing more painful
Than to let you're feelings take you down

It's so hard to know
The way you feel inside
When there's many thoughts
And feelings that you hide
But you might feel better
If you let me walk with you by your side

And when you need a shoulder to cry on
When you need a friend to rely on
When the whole world is gone
You won't be alone, cause I'll be there

I'll be your shoulder to cry on
I'll be there
I'll be a friend to rely on
When the whole world is gone
You won't be alone, cause I'll be there

All of the times when everything is wrong
And you're feeling like
There's no use going on
You can't give it up
I hope you work it out and carry on

Side by side
With you till the end
I'll always be the one to firmly hold your hand
No matter what is said or done
Our love will always continue on

0 Comments:

Post a Comment

<< Home