HUJAN DI HATI, BILAKAN BERHENTI...

Tuesday, September 19, 2006

MY HEART...


MY HEART
- Irwansyah & Acha Septriasa OST Hearts

Disini kau dan aku
Terbiasa bersama
Menjalani kasih sayang
Bahagia kudenganmu

Pernahkah kau menguntai
Hari paling indah
Ku ukir nama kita berdua
Disini surga kita

Bila kita mencintai yg lain
Mungkin kah hati ini akan tegar
Sebisa mungkin tak akan pernah
Sayang ku akan hilang

If u love somebody could we be this strong
I will fight to win our love will conquer all
Wouldn’t risk my loveEven just one night

Our love will stay in my heat
My Heart




** Lagu ini istimewa untuk Nacha, Siti Zubaidah, Tie dan untuk mereka yang teruja dengan lagu ini.**

*** Ain & Kamil Irsyad akan muncul dalam waktu yang terdekat. Sabar-sabarnya... ;p ***

>>> Dia tidak seperti ibunya, kaya dengan senyuman. Bolehlah dikatakan dia terlalu kedekut! Wajahnya yang tidak mempuyai riak itu membuatkan aku terdorong untuk mengenalinya. Tapi bagaimana? Pertama kali aku bertemunya aku telah teruja. Wajah keanak-anakan itu membuatkan mataku tidak puas memandangnya. Tapi persoalannya... Benarkah dia telah bersuami? - Kamil Irsyad -<<<

10 Comments:

  • At Tuesday, September 19, 2006 1:30:00 PM, Anonymous kaknOOr said…

    Ijaaaaaaa haaaa ain dah bersuami....biar betul uwaaaa belum apa dah suspen.....pasni pasti kena cek darah manis naik atau turun

     
  • At Tuesday, September 19, 2006 2:00:00 PM, Anonymous ija said…

    Salam kaknoor,

    ha ha ha...
    Ain ketawa sambil tekan perut!
    Ambil tisu lap airmata yg. keluar..
    Padan muka Kamil tu...,
    Kalau nak beli nasi lemak buatlah cara nak membeli
    Ha, kan dah tersalah tempat..
    Nak mengorat!

    *Tepuk2 belakang kaknoor, hulur teh o limau nipis..*

    Sayang,
    Ija

     
  • At Tuesday, September 19, 2006 4:30:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ija....muah muah syoknya my heartttt tangkap lentuk jab... nak tau org bukak je blog ija ni supaya berulang2 kali leh dengar lagu... eh gambo cover 1st baby cun lah... warna biru cantiknya... teruja nak sambut kelahirannya...kuar jgn lupa pewit kat kita tau..kita tunggguuuuuu nak jadi mak bidannya...hehehhehe

    notie

     
  • At Wednesday, September 20, 2006 9:31:00 AM, Anonymous Ija said…

    Salam Notie,

    Hati2.. usah terlentuk di kerusi sudahlah, he he...

    Anak kita belum cukup bulan lagi,
    tapi tempah siap2 mak bidannya...
    ;p

    Sayang,
    Ija

     
  • At Friday, September 22, 2006 9:48:00 PM, Anonymous eita said…

    ye ke ain dah bersuami? entah2 saja dia nk kenakan si kamil tu... :D
    bila nk keluar ep 2? :(

     
  • At Sunday, September 24, 2006 1:49:00 AM, Anonymous ija said…

    Salam Eita,

    Lama x dengar cerita, rindu.. ;p

    Ain buat lawak pagi hari;
    ahak...

    *bisik2 kat telinga, kabar2kan berita terbaru ya.....

     
  • At Tuesday, September 26, 2006 10:53:00 PM, Anonymous eita said…

    :D eita pun lama x dgr cite akak & rindu kt akak gak...

    insya-ALLAH.. ada berita, eita sampaikan... gud luck utk novel pertama akak... :)

     
  • At Friday, October 06, 2006 5:53:00 PM, Blogger nisha_gal said…

    kak napa lama x update ni...

     
  • At Wednesday, October 11, 2006 12:09:00 AM, Anonymous Ija said…

    Salam Eita,

    Insyallah mg kita akan bertemu lagi; kak Ija tunggu kabar baik dari Eita..

    Slmt. Hari Raya...
    Ku simpan rindu di hati;
    ;p

     
  • At Wednesday, October 11, 2006 12:11:00 AM, Anonymous Ija said…

    Nisya,

    Lama x dengar berita, sihat?

    Slmt. berpuasa; pulang berhari raya bersama famili?

    Ada bbrp perkara yg. perlu diselesaikan; jadinya Ain menyepi sekejap! ;p

     

Post a Comment

<< Home